جای خالی رو پر کنید!!!!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:33---9 تير 1393
به عشقم.قشنگیش اونجاییه که میدونم اونم بهم فکر میکنه چون تا میام بخوابم بهم زنگ میزنه.امیدوارم همه به عشقشون برسن
پاسخ:عزیزدلم...امیدوارم...منکه نرسیدم:(


♥♥هی رفیق باتــــــــــــــــــــــوام♥♥
ساعت16:03---4 تير 1393
بـہ زنבگیҐ ؋ڪر میڪنҐ ...همونے ڪـہ همـہ ے وجوבمـہ ولے ؋قط ωـرغرور همבیگرو رنجونבیҐ ....

نازنین
ساعت19:15---3 تير 1393
به عشقم فک میکنم و اینکه چرا نمدونه عاشقشم چرا نمیتونم بهش بگم
پاسخ:آخه عزیزدلم...انشاالله بهش برسی...درکت میکنم


......
ساعت21:00---31 خرداد 1393
تو که به هیچی فک نمیکنی پس غلط میخوری از من میپرسی؟
اصن دیگه یدونه نظرم نمیدم
پاسخ:بیخود میکنی عزیزم!!!!!حالا غصه نخور بهت میگم من به همونی فکر میکنم که خودت میدونی باهام چیکارکرد!!!!


mona
ساعت20:14---31 خرداد 1393
من فک نمیکنم زود خوابم میبره خخخخخخخ عمه جونم دیگه نمی تونستم برات نظر نذارم عاشقتممممممممم
پاسخ:ای جووووووووون فدای تو بشم عمه....من که میدونمهمش بفکرمنی!!!


KAMRAN
ساعت19:46---31 خرداد 1393
اون جای خالی منم النام درسته
وای ممنونم از فکرت خخخخ
پاسخ:خخخ تو که یه دنیایی


شادی
ساعت19:46---31 خرداد 1393
اسمای من عزیزمنی بهترین اجی دنیایی بوخدا راست میگم
پاسخ:قربووووووونت برم عشقم!!!


شادی
ساعت19:40---31 خرداد 1393
من فقط به توووووو فکر میکنم الکــــــــــــــــــــــی
پاسخ:فدات شم دخمل....بس که تو خوبی


احسان
ساعت19:26---31 خرداد 1393
خودت میدونی به چی فکر میکنم!!!
پاسخ:احسان!!!!مرسی از نظرت


......
ساعت23:57---30 خرداد 1393
اسما میشه بگی تو به کی فک میکنی وقتی میخوابی؟
پاسخ:چه میدونم مهدی کچل!!!


جواد
ساعت22:51---30 خرداد 1393
به اینکه بقیه فکر میکنن وقتی خیلی بدیارو ب روشون نمیارم از رفتارشون ناراحت نمیشم از اینکه دلم صافو ساده است چقدر نفهممو سادم
اما مهم نیست مهم اینکه تو خواب کابوس یه دختریو ک بهش میگن النا گلیو ببینیو از وحشت دیگه دوست نداشته باشی بخوابی
پاسخ:فدااااااای تو بشم...آخه تو چقدر خوبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 30 خرداد 1393برچسب:,ساعت 22:5 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت